LindaLjung

Alla inlägg under maj 2012

Av Linda Ljung - 26 maj 2012 10:38

hejhej :)


fyysantan vaa skönt det är med helg!!

igår var vi ju också ledig.. jag och mamma fick nycklarna till lägenheten, så flytta dit lite grejer och så.

sen var jag på stan med linnea och hanna, gick även en sväng på marknaden.

var ju så sjukt varmt ute igår, så hanna och jag drog även och bada :D var sjukt skönt i vattnet!!

sen kom ju världens regnväder in, inte alls lika roligt.. men lite skönt var det ju.. fick inte lika mycket ångest av att bara vara hemma på kvällen.. somna i alla fall vid sex och sen sov jag till nio i morse.

nu ska jag och mamma åka in till lägenheten och lämna av lite saker och så, sen ikväll blir det jobb för min del..


<33

Av Linda Ljung - 22 maj 2012 21:23

hejhej :)


sitter och kikar på film just nu med pappa så tänkte inte blogg så mycket..

men igår var det ju i alla fall skolan som vanligt, hände väl inget speciellt tror jag. Efter drog jag hem till pappa, sydde upp och in ett par byxor och så laga jag ett par leggings.. efter maten blev det promenad :)

Idag hade vi demo i skolan.. jag och tildurr skulle göra bullar inför klassen, gick super bra och vi fick MVG!!!!

drog sen hem, och pappa å jag har varit till bollnäs en sväng, käkat mat, varit ute och cyklat (kan inte sitta nu, haha!!) och så har vi tvättat bilen.. nu ska vi som sagt kika på en film och sen blir det sängen!


<33

Av Linda Ljung - 20 maj 2012 18:30

hej!


fysatan vilken jävla mensvärk jag har idag..

men har mest tagit det lugnt bara.

pappa och jag tog en sväng till ljusdal och hälsa på lilla familjen där.

och sen har jag inte gjort nått mer idag.

nu ska vi kika på film, och jag måste plugga -.-


<33

Av Linda Ljung - 19 maj 2012 17:35

hej!


idag blev det en tripp till gävle med hanna.

skulle kika efter en bh och så..

hitta två stycken :D

en vi och en svart!

sen hitta jag även ett par skor, och nå mer småplock!

var skönt att komma ut och hitta på nått!

nu ikväll kanske det blir cruising i söderhamn med brudarna.



<33

Av Linda Ljung - 17 maj 2012 20:37

Av Linda Ljung - 17 maj 2012 20:30

hej!


igår blev det utgång.

börja med förfest hemma hos frida, var riktigt trevligt!

och sen blev det ju såklart tranan..

finns ju inge annat att gå på här i bollnäs, lite tråkigt!

men aja, det var i alla fall mycke folk där..

och ja hade väl en helt okej kväll..


idag har jag varit lite seg hela dagen..

var in till bollnäs med mamma en sväng och köpte godis.

sen laga vi mat, och efter det så åkte vi hem till lena och lämna min balklänning.

ska ju ta bort släpet..

sen har jag leagt i sängen och kollat på film.

kolla nyss färdigt på dear john, tårarna bara spruta^^

nu ska jag kika på the last song tänkte jag.


<3

Av Linda Ljung - 15 maj 2012 18:13

hej!


idag har det varit en knepig dag..

börja med att jag och mathilda mötte två ambulanser som hade jätte brottomt, tycker inte alls om sånt.. och sen en min efter kommer det en till ambulans efter oss som också hade jätte brottomt..

men aja, sen var det ju i skolan. och där var vi helt borta typ.. visste inte vad vi skulle göra för vi hade slarvat bort recepten och vi kunna inte hitta dom på nätet heller.. så fick typ gissa på hur vi skulle laga det vi skulle göra.

sen gick väl allt ganska bra.. gick igenom det vi lagat och sen fick vi käka det. efter det somna jag på en bänk i skolan.. trodde jag hade sovit i fem min, men hade tydligen sovit i 50 min. så missa hela städningen, hahah!

åkte sen till mormor och fika, somna på soffan där. sen åkte jag hem och har nyss käkat.. tror jag tänker knäppa på en film nu och vila lite.. har ingen ork till nått annat..


<33

Av Linda Ljung - 14 maj 2012 19:44

hej!


åå nu hoppas vi på att denna skolvecka går fort!!

idag fick vi blanda drinkar och så i skolan igen.

och det är ju faktis ganska kul!

efter skolan så skulle jag iväg och kolla lite och prata om hur vi ska jobba i sommar..

har ju fått jobb på västerby på ett café där :D

kommer nog bli skit kul då jag har mycket ansvar!!

satt nog där i två timmar och prata om hur det skulle vara och så.

gick även igenom menyn dom ska ha där i sommar.

fick komma med förslag och så.

kommer nog bli en riktigt toppen sommar där!

sen har mamma och jag valt ut kort till student skylten.

så nu är det inskickat också..

har inte alls mycket kvar nu!

och idag är det precis en månad kvar till studenten, wiihooo!! ;D


nu ska jag ta det lite lugnt och kika på film och så.

men är även sugen på en promenad, så det får nog bli en sån innan jag ska vila :P


haa en toppen kväll nu <33

JOBB · LINDA

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards