LindaLjung

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Linda Ljung - 25 maj 2010 16:09

hej!


nu är jag hemma hos kristian. han är just nu upp och pratar med sin mamma. så jag tänkte passa på å blogga lite. fast jag har ju igentligen inte så mkt att skriva om, hehehe.


men jaa ikväll så ska jag på övningsskörningskurs, eller vad de heter??. aja, de är så jag får övningssköra i alla fall. så snart blir det farligt ute på vägarna. haha, nee men jag fattar inte riktigt hur jag ska orka med den. den håller på i tre timmar?? hur okar man sitta ner så länge?  jag blir ju så sjukt rastlös, så hoppas de är sköna stolar så man orkar sitta still! haha. och jag hoppas verkligen jag har bra syn så jag slipper skaffa glasögon ^^ men de återstår ju bara att se xD


<33


 

man kanske borde dricka en energidicka före ? ;P

Av Linda Ljung - 25 maj 2010 11:53

hej!


jaa men gud vilken seg dag. det händer ingenting. men fick i alla fall reda på att jag har g i matte, så nu slipper jag den. så sjukt skönt! och  i morgon så har vi bara två lektioner, så ska tjata på stigge så vi slipper dom. men annars så har vi sovmorgon till 12. och de är ju inte så dåligt! men de skulle ju vara skönt å bara vara hemma.

men nu börjar vi.. skrive rmer sen!

Av Linda Ljung - 25 maj 2010 08:21

hej!!


sitter i skolan nu.. har datakunskap. fyy så tråkigt!!

men jaa, vi sitter och kollar på skor (A) blir nog till att beställa ett par.

nu ska vi taja på åke så vi får knäppa lite kort :D


<33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards