LindaLjung

Alla inlägg den 21 maj 2010

new

Av Linda Ljung - 21 maj 2010 19:05

Hej!

 

wiihoo, mitt första inlägg här. har tidigare bloggat på blogg.se. men den här sidan verkar ju vara bättre! men vi får se om jag ska ha kvar den eller inte.
jaa jag kommer väl mest skirva om vad jag gör om dagarna, men ibland kan det nog komma något annat me.

och ja, idag så har jag vare nere på stan med skolan och visat upp vårat program för 8or och 9or. jag går hotell och resturang i bollnäs. och idag åt jag min första mjukgalss för iår. liten bägare med mini maränger på. skit gott!

och nu ikväll så har det inte hänt så mycket. ska snart gå och lägga mig i soffan för att kolla på one tree hill. 

i morgon så blir de cruising med några polare, hoppas på en toppenkväll!


<33


    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards