LindaLjung

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Linda Ljung - 20 augusti 2013 00:00

hejhej! 


här i norge så pringer tiden bara iväg..

jag jobbar massor och har precis börjat på upplärning i köket.. så snart är jag pizzabagare ;) haha.. Blir nog bra det!

Jossie har flyttat hem, så nu bor jag själv här.. det går helt utmärkt! trivs bra själv!

och nu har jag bara sex arbetspass kvar innan jag drar hem till sverige för att fixa lite med allt, och sen drar jag ju till kos i två veckor med mina brudar! :D kommer nog ha grymt mycket att göra när jag kommer hem, ska packa och fixa grejer till lägenheten.. och sen måste jag ju hinna träffa alla med. det är ju trottsallt tre månader sen jag var hemma, så saknar alla där hemma så jäkla mycket! men jag ska få till det så att jag hinner göra allt jag vill  innan jag drar tillbaka hit till norge!

jaa det är väl lite så det ser ut för mig just nu! jag jobbar och bor själv! välkommen Linda till självständigheten/vuxenlivet!

hur som helst så trivs jag som bara den här i norge, så det blir nog inga problem för mig att stanna kvar här i vinter! 


nu åter till "pretty little liars" <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards