LindaLjung

Direktlänk till inlägg 12 mars 2013

TISDAG 12 MARS 2013

Av Linda Ljung - 12 mars 2013 14:37

idag fick jag frågan om vad jag vill göra och jobba med..

hur svarar man på det när man inte alls vet vad man vill göra och jobba med.

det lät som om att det är super viktigt att veta det!

men jag är 20år, jag har gått i skolan i ganska många år av mitt liv.

har lixom inte hunnit testat så många olika yrken och så än.

är det verkligen jätte viktigt att veta vad man vill göra och jobba med?

kommer inte det med tiden? Man måste väl testa sig fram för att hitta sitt drömjobb och så.

visst så är det säkert jätte många som vet vad dom vill jobba med, och har allt planerat för att komma dit.

men alla är inte lika, och jag har ingen aning om vad jag vill jobba med. Och det är inte så att jag tänker kasta mig in i en utbildning som jag inte är riktigt säker på. jag vill ha lite tid att fundera ut vad det är jag vill göra, jobba något år kanske och sen utbilda mig!

men det jag vill nu är att jobba, tjäna lite pengar och utveckla mig själv så får jag se vart jag hamnar sen!


<3

JOBB · LINDA
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Ljung - 20 augusti 2013 00:00

hejhej!    här i norge så pringer tiden bara iväg.. jag jobbar massor och har precis börjat på upplärning i köket.. så snart är jag pizzabagare ;) haha.. Blir nog bra det! Jossie har flyttat hem, så nu bor jag själv här.. det går helt utmärkt...

Av Linda Ljung - 18 juli 2013 18:56

Av Linda Ljung - 18 juli 2013 18:52

hello!!   nu är jag inne på min sista lediga dag innan jag jobbar hela helgen.. alltså tiden bara rinner iväg. har inte gjort nått vettigt på dom här fyra dagarna, har mest varit hemma och tagit det lugnt.. men ändå så rinner tiden bara iväg, hel...

Av Linda Ljung - 16 juli 2013 19:11

            Lite bilder!

Av Linda Ljung - 16 juli 2013 18:47

hejhej! fan va tiden bara rinner iväg.. mer en halva sommarn har gått!! hur sjukt är inte det?? jag jobbar och står i alla fall! och jag måste verkligen säga att jag trivs bra här i Dröbak! lugnt och fint ställe! just nu är jag ledig i fyra dagar...

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards