LindaLjung

Direktlänk till inlägg 6 mars 2013

ONSDAG 6 MARS 2013

Av Linda Ljung - 6 mars 2013 21:10

tjenatjena!


tänkte börja med att berätta att jag fick jobbet i norge och jag åker dit i maj redan :D

känns sjukt roligt och spännande!

har hänt en del sen jag skrev sist nu.. norge resan gick i alla fall skit bra. dagen efter var jag till arlanda fram och tillbaka med mathilda, hennes mamma och nicklas skulle dit, inte lite avis heller!! haha.

sen i helgen blev det 30års fest för andreas, var kul! var lagomt död på söndag kan jag säga. låg i soffan och halvsov typ hela dagen.. på måndagen blev det miroi, och på tisdag fick jag jobba!! hur skönt som hellst! på kvällen igår så var vi till ljusdal och fira andreas igen.. fika lite och busa lite med charlie och william.. idag har jag fått jobbat, och det är ju helt sjukt va skönt det är att vara ute och göra något istället för att vara hemma eller på miroi. har fått några mer dagar också, så det är ju skit bra! ikväll har jag tränat lite och så har jag varit hem till mathilda och hälsat på, riktigt trevligt!

nu blir det väl en film eller nått sådant, tven har slutat fungera så får kolla om jag har nått bra på datan.. I morgon blir det miroi igen och även det på fredag.. blir nog kanske en liten utgång på lördag! kul att ha mycket att göra om dagarna. blir så lätt sur och otrevlig om jag bara är hemma, haha!


men godnatt!! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Ljung - 20 augusti 2013 00:00

hejhej!    här i norge så pringer tiden bara iväg.. jag jobbar massor och har precis börjat på upplärning i köket.. så snart är jag pizzabagare ;) haha.. Blir nog bra det! Jossie har flyttat hem, så nu bor jag själv här.. det går helt utmärkt...

Av Linda Ljung - 18 juli 2013 18:56

Av Linda Ljung - 18 juli 2013 18:52

hello!!   nu är jag inne på min sista lediga dag innan jag jobbar hela helgen.. alltså tiden bara rinner iväg. har inte gjort nått vettigt på dom här fyra dagarna, har mest varit hemma och tagit det lugnt.. men ändå så rinner tiden bara iväg, hel...

Av Linda Ljung - 16 juli 2013 19:11

            Lite bilder!

Av Linda Ljung - 16 juli 2013 18:47

hejhej! fan va tiden bara rinner iväg.. mer en halva sommarn har gått!! hur sjukt är inte det?? jag jobbar och står i alla fall! och jag måste verkligen säga att jag trivs bra här i Dröbak! lugnt och fint ställe! just nu är jag ledig i fyra dagar...

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards