LindaLjung

Alla inlägg under februari 2013

hmm

Av Linda Ljung - 6 februari 2013 23:11

hej!


idag när jag skulle ner på stan tänkte jag passa på att köpa en kalender, men tror ni att jag kommer ihåg det? nej!

var på coop igår och kolla om dom hade den jag hade förra året, men nej.. det var bäst!

och idag när jag får ett jobbsamtal med tider och grejer så skulle man ju haft en kalender, för nu har jag helt glömt bort tiden jag skulle börja jobba och så. eller jaa jag skrev upp en tid på mobilen, men jag är inte riktigt säker på att det är den tiden jag ska börja.. så i morgon måste jag slänga iväg ett sms och kolla hur det var, inte så roligt kanske, men måste man så måste man haha!! minnet är bra men kort..

så nu måste jag komma ihåg att köpa en kalender när jag ska ner i morgon, klarar mig inte utan en!


<3

Av Linda Ljung - 6 februari 2013 17:14

hejhej


usch vad jag hatar dåligt väder, det snöar och det blåser fyyy!!

idag har jag varit på möte på arbetsförmedlingen, så i morgon börjar jag på miroi eller vad det heter.

före mötet så passa jag på att träna, skönt! skulle vara kul om man såg nå resultat nångon gång! med det kommer väl det med.. efter mötet gick jag hem till moster och fika lite, och nu på eftermiddagen har jag tvättat och kikat lite på tv..


idag fick jag även ett samtal om att jag får jobba på lördag, och det är ju toppen!

sen får vi se om det blir en utgång efter det, beror ju lite på när jag slutar och så..


igår kväll så sökte jag ett jobb i norge också, så hoppas jag får det!! vill härifrån typ igår, haha..

känns lite läskigt att bara sticka iväg sådär, men man kommer väl ingenstans i livet om man inte vågar satsa, eller hur? så nu ska jag verkligen försöka få ett jobb i norge och komma ifrån bollnäs ett tag!


<3


Av Linda Ljung - 5 februari 2013 21:32

Av Linda Ljung - 5 februari 2013 20:57

hejhej!


varje kväll när jag ska gå och lägga mig så ligger jag i sängen och tänker på vad jag ska göra dagen som kommer. Jag tänker alltid att jag ska göra så mycket, söka massa jobb, träna osv, osv... men när jag vaknar på morgonen så är allt borta, jag har ingen lust till att göra nått av det jag tänkte på kvällen. lite drygt sådär!

menmen, idag gick jag upp i ganska bra tid.. sov knappt nått inatt, men var pigg i alla fall.. gjorde mig i ordning och käka frukost och så, sen städa jag rummet eller jaa jag plocka upp saker från golvet och så! gick sen ner och laga ett par byxor och en väska.. sen åkte jag hem till mamma, och här har jag tränat och latat mig. nu sitter jag i soffan och funderar över saker som jobb och så. men jag kommer inte så jätte långt i mina tankar, får se om jag kommer någon stans med det i morgon..


<3

Av Linda Ljung - 3 februari 2013 13:03

hejhej


söndag idag, känner att jag vill ha måndag nu!!

denna vecka har jag varit barnvakt åt william, var mysigt!

och så har jag gått och blivit förskyld med, inte bra!

och igår var jag och mathilda till gävle en sväng, hitta lite små grejer bara..

men det var skönt att komma bort en dag och hitta på nått annat.

idag vet jag inte riktigt vad som händer.. kika på lite jobb kanske och så.

annars blir jag nog bara hemma å så.


<3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards