LindaLjung

Direktlänk till inlägg 7 februari 2013

TORSDAG 7 FEBRUARI 2012

Av Linda Ljung - 7 februari 2013 20:21

Tjena!

då var denna dag över då, veckorna bara springer iväg och jag hinner inte riktigt med känner jag.

idag börja jag dagen med kaffe och träning, så som jag oftast börjar mina dagar när jag är hemma hos mamma.

vid två skulle jag vara nere på miroi.. fick gå runt och kolla på lokalerna och så var det lite information och så. tog väl 1 och halv timme. börjar riktigt på måndag. får se hur det blir! har ju inte hört så mycket posetivit om det, men man ska väl bilda sin egen uppfattning innan man säger något!

men aja, gick sen och köpte kalendern som jag prata om igår, så nu har jag en!! köpte även två svarta baslinnen, använder ju linnen till allt så det var lika bra att köpa två!

blev också en sväng till dollar där jag köpte present till charlie som fyller tre på onsdag.. köpte krito, ritpapper, en bok med djur i som man färglägger och nå stämpelpennor.. blir nog bra tror jag! dock så är ju det enda han önskar sig en uppstoppad fågen, en sån som är med i filmen modig. och då menar han såklar kråkan som inte är uppstoppad, haha! men det är nog lite svårt att få tag i en uppstoppad kråka!


nu ikväll har jag mest degat framför tven, orkar inte göra så mycket annat ikväll..

i morgon är det jobb som gäller för min del, men det är inte förens på kvällen så hinner träna och ta det lugnt på dagen innan jag börjar jobba.


<3

 

min nya kalender, snygg va?? :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Ljung - 20 augusti 2013 00:00

hejhej!    här i norge så pringer tiden bara iväg.. jag jobbar massor och har precis börjat på upplärning i köket.. så snart är jag pizzabagare ;) haha.. Blir nog bra det! Jossie har flyttat hem, så nu bor jag själv här.. det går helt utmärkt...

Av Linda Ljung - 18 juli 2013 18:56

Av Linda Ljung - 18 juli 2013 18:52

hello!!   nu är jag inne på min sista lediga dag innan jag jobbar hela helgen.. alltså tiden bara rinner iväg. har inte gjort nått vettigt på dom här fyra dagarna, har mest varit hemma och tagit det lugnt.. men ändå så rinner tiden bara iväg, hel...

Av Linda Ljung - 16 juli 2013 19:11

            Lite bilder!

Av Linda Ljung - 16 juli 2013 18:47

hejhej! fan va tiden bara rinner iväg.. mer en halva sommarn har gått!! hur sjukt är inte det?? jag jobbar och står i alla fall! och jag måste verkligen säga att jag trivs bra här i Dröbak! lugnt och fint ställe! just nu är jag ledig i fyra dagar...

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards