LindaLjung

Alla inlägg under december 2012

Av Linda Ljung - 5 december 2012 13:15

inatt när jag skulle gå ner och dricka något (för hostan), så skulle jag stäcka mig och ta mig morgonrock som låg mitt i sängen längs väggen, så tror jag jag lyckas kliva in en spik i foten..  gjorde så jäkla ont att jag ramla ner på golvet.

sen börja jag blöda och massa sånt skit..

pappa har nämligen lagt lister under min säng, så måste ha klivit på en av dom..

ont som fan gör det att gå på foten idag i alla fall.. men jag hoppas att det har gått över till i morgon då jag måste kunna gå riktigt eftersom jag ska jobba!!!



Av Linda Ljung - 5 december 2012 13:03

hejhej


nu är det onsdag och dagarna bara rinner på som vanligt.

har varit ledig sen i lördags.. ganska behövligt kan jag säga!

 på söndagen var jag och jenny på julskyltningen på stan. var väl inte mycket att se på precis. Men blev en lunch på roys i alla fall.

sen hade vi saker att göra hela dagen. var till flästa och kolla på en soffa, var till edsbyn och köpte ljud och sen hem och käka sen middag hemma hos mamma. och sist åkte vi till jennys lägenhet och måla. så hela dagen var vi i gång!

på måndagen åkte vi till lägenheten igen och måla.. sen blev det en sväng till djupa med. skjutsa hem min gamla barndomskompis linnea. fick en katt som tack, och den tog jimmy :)

sen åkte jag hem och tog ett bad, var sjukt kall. och sen somna jag på soffan och sov i någon timme, skönt!!

igår fick jag ställa klockan. skulle på arbetsförmedlingen vid tio. gick väl bra och så..

sen luncha jag på stan med linnea och mathilda, mysigt!!

kvällen spenderade jag med pappa.. var och handla å så.

idag har jag inte nått planerat.. får se om pappa och jag ska ut och handla julklappar eller nått sånt.. skulle igentligen ha jobbat idag med. men tydligen är det snöstorm i stockholm så hade haft massa avbokningar, så det blev inge jobb för mig idag. men i morgon ska jag jobba i alla fall!!


<3

Av Linda Ljung - 1 december 2012 23:52

hej!


alltså vilken jävla dag jag har haft idag.. börja med att jag gick upp vid sju för att jag skulle göra williams doptårtor, gick väl helt okej. men dom blev inte sådär skit snygga, haha!! goda var dom i alla fall!

jaa men sen skulle jag åka och hämta mamma och igentligen köpa tårtkartonger.. så jag åkte iväg men var tvugen att stanna för att skrapa rutan lite mer, och så råka jag stänga av bilen. och när jag ska starta den igen funka det inte. nästan helt slut på batteri.. så ringde pappa och så. fick tag på jenny så hennes pappa janne kunna komma och hjälpa mig att starta den med startkablar, snällt av han!! men jaa sen åkte vi till ljusdal på dop. fika och hade det trevligt. Var ett fint dop! sen åkte vi hem vid tre. han in en snabbis hemma och fixa lite och sen var det bara att åka till jobbet och jobba första julbordet. gick bra och så. Nu är jag äntligen hemma och ligger i sängen och ska kika på julkalendern och sen sova! är helt slut i hela kroppen, så i morgon ska jag sova tills jag vaknar, får se om det blir vid åtta eller tolv..


<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards