LindaLjung

Alla inlägg under juni 2012

Av Linda Ljung - 3 juni 2012 19:47

hejhej!


idag har jag varit och kikat på en liten bebis :D

sjukt söt och skit liten var han!!

sen blev det såklart massa bus med charlie också!

man blir ju helt slut av att springa runt och lyfta och jaga han, men kul är det!!


 

sötisarna!! <3

Av Linda Ljung - 3 juni 2012 11:14

hejhej :)


idag fyller pappa 46 år!!! Massa grattis på han!! Han fick i alla fall vinglas av mig, han skulle ha fått fyra men ett paja på vägen, så det fick duga med tre :)

Jag har gått och blivit moster också, i fredags fick jag mms av syster på en liten kille som kommit till världen.. sjukt söt var han!!

sen i helgen har jag väl inte gjort så mycket.. kika på film och så. nu ska jag väl käka lite tårta med pappa och farbror, och sen hänger jag med mamma och mormor till ljusdal.. ska hälsa på sandra, andreas, charlie och lilla brunn :)


<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards